תפריט

רפואה סינית לספורטאים

כשאולימפיאדים מתכוננים לאולימפיאדה הם לא עוסקים רק בהכנות לקראת התחרות הספציפית בה הם הולכים להתחרות ומלבד אימוני ספורט או דיאטות תזונה, השימוש ברפואה הסינית על מנת לשפר את יכולותיהם ועל מנת להרגיש יותר בריאים וחזקים הופך למקובל יותר ויותר. ספורטאים רבים אימצו את יכולות הדיקור הסיני, הטאי צ'י, העיסויים ועוד שלל יתרונות של הרפואה הסינית על מנת להגיע למקסימום - בגוף ובנפש. הנה כמה דרכים שספורטאים מעדיפים במיוחד.

עיסויים: רגיעה פיזית ונפשית

מייקל פלפס, השחיין המפורסם, מקבל 2 עיסויים ביום ביחד עם אמבטיה קרה. קרי וולש ג'נינגס, שחקנית הכדורעף עושה זאת גם כן לעתים תכופות. פוקוס מנטלי הוא המפתח להצלחה בתחרויות ובאמצעות עיסוי טוב אפשר לשפר את הפוקוס הזה. עיסוי עוזר לספורטאים לשחרר לחץ וחרדה והם באים מוכנים יותר לתחרות.

רפואה סינית להתאוששות משחיקה

ספורטאים רבים שנחושים להצליח בתחרויות לפעמים מתאמנים קצת יותר מדי עד שזה מגיע למצב שזה פוגע בהם. הם יכולים לסבול מפציעות שונות במהלך האימונים או שאולי הם מבלים יותר מדי זמן באימונים קשים והגוף נשחק. היעזרות באנשי מקצוע שמתמחים ברפואה הסינית נפוצה מאוד כי אופי הטיפול מתאים יותר לספורטאים מאשר הטיפול ברפואה המערבית, או בנוסף לטיפול ברפואה המערבית.

הסיכון לפציעות אצל ספורטאים הוא גבוה מאוד. בשבועות לפני תחרות חשובה, אפילו הפציעה הקטנה ביותר יכולה להיות משמעותית ולהרוס את הסיכוי שלהם לזכות במדליה. ספורטאים רבים פונים בתקופה זו לטיפולים ברפואה הסינית על מנת לקבל דיקור סיני, עיסוי או כל טיפול אחר. הדיקור הסיני במיוחד הוא נפוץ מאוד כי הוא עוזר לרפא את הגוף בצורה מיוחדת. הוא מעניק זרימה טובה של הדם בגוף וגורם לשרירים להחלים בצורה מהירה. בנוסף, הדיקור הסיני עוזר לטיפול בנפיחויות ודלקות ומעניקים החלמה מהירה יותר לגוף.

רפואה סינית לספורטאים
גם אתם יכולים לכתוב פה. הירשמו עכשיו